2010 júniusának első napjaiban ismertette meg velem Anyukám a horgolás alapjait.Azóta jórészt az internet segítségével tanulgatom, hogy hogyan kell úgy forgatni a horgolótűt, hogy a színes fonalgombolyagból varázslatos dolgok szülessenek a kezeim között.Híres vagyok arról, hogy legalább egy befejezetlen Maki mindig van a tarsolyomban, így ha valaki megkérdezi, hogy éppen mit horgolok, mindig azt felelem: "Majmot." :)

2011. június 15., szerda

Babatakaró

A Barka Gilice fonalának jellemzően kékes árnyalataiból - Óperenciás, Bodza, Laguna, Azúr, Csillagszem, Patak - horgoltam ezt a babatakarót.



A takaró mintája itt található. Mérete 84*63 cm.

A rajta vigyorgó törpikét egy interneten talált kép ihlette:



A kép körvonalait méretarányosan megrajzoltam a papírra, majd a Laguna és Bodza árnyalatok horgolásával addig alakítgattam a formát, még teljesen megegyezett a papírra lerajzolttal. Onnan kezdve már "csak" a hímzés volt hátra. :)

Összesen 29 óra munkám van a takaróban az első láncszemtől az utolsó öltésig. 332 g fonalat használtam el, azaz 910 métert. Az anyagköltség kb. 3350 Ft.

Érdekességképpen kiszámoltam, hogy kezdő diplomás bérrel számolva a munkadíjam ennél a takarónál 16.600 Ft lenne, ehhez jönne az anyagköltség, és nem számolva az elfogyasztott villanyt, stb... Tehát a takaró ára 20.000 Ft.

Tegye fel a kezét, aki ennyiért megvenné! :)
(Én biztosan nem, bármennyire tetszik... :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése